Wednesday, October 17, 2012

[kaip banalu]: apie muziką

prisimenu, kai prieš dvejus metus savo grupiokės k, paklausiau apie muziką. ir ji man atsakė. mmm, na man dabar muzika nėra labai aktuali, o aš truputį nustebau. dabar pačią stebina, kokie nemuzikalūs buvo pastarieji dveji metai. vos keletas koncertų, keletas giliai įstrigusių albumų, kelios dainos ant repeato. per tuos dvejus metus sukurta nauja gera muzika tikriausiai būtų galima užversti nesuskaičiuojamus angarus plynuose laukuose ir užpildyti visus vandenynus. tik kažkaip man to nereikėjo. michel thomas kalbų cd, telikas kur nors tuomet aktualia kalba, ar skaitymas skaitymas skaitymas užpildydavo visą laiką, todėl užteko tų kelių dainų, kelių albumų, kai atsirasdavo poreikis. jau kelias dienas iš eilės galvoju apie tą poreikį. bakalaurinis, sunkios magistro sesijos, nežinau ko noriu, nieko negaliu periodai. maždaug tada man reikėdavo muzikos kaip ramsčio, kaip ginklo, kaip pagalvės, kaip suknistai kratančio ryanair lėktuvo, skraidinančio į trumpą atokvėpį. kaip dabar. laukiu, kada vėl man nebereikės muzikos. nors trumpam.

No comments: