Sunday, February 24, 2013

priminimas.

2043 03 07 man bus didi diena. kodėl? prieš įsėsdami į traukinį rygos stotyje pastebėjom tokį bachūrą -- kitoks žodis čia netinka -- bachūrą tupintį ir giliai apie kažką susimąsčiusį. dievaži, iš toli jis tikrai atrodė, kaip besituštinantis bachūras. mes net šiek tiek sutrikome, bet jis tiesiog tupėjo ir kažką mąstė. šitas vaizdas mane privertė prisiminti, kad cl. negali normaliai patupėti, ir šiek tiek iš jo paišaipyti. o viskas baigėsi tuo, kad susilažinome, jog būdama 55-erių aš vis dar sugebėsiu tupėti. khm, tada susimąsčiau, ar čia labai jau didelis iššūkis. nepažįstu daug būtent šito amžiaus žmonių. tikrai žinau, kad keli mano pažįstami būdami 50 metų gali patupėti. o apie kitų vyresnių galimybes man niekada neteko sužinoti. tai bus man iššūkis sveikai gyventi ir prasimankštinti, kad būdama 55-erių galėčiau atlikti patupėjimą. o paskui bala nematė. o pala iš ko mes susilažinom?

No comments: